2009年9月19日 星期六

Krups 4020 打奶泡 硬件技巧分享(有video)

不少Krups 4020用家,打奶泡覺得有時易打,有時好難打
可能是來自 硬件上
部份4020要先 放氣(使用蒸氣兩次),第三次才會正常(或叫它最好效果吧)

短片中是先放2次蒸氣,運用第3次蒸氣打奶的效果
短片重點不是奶泡打得怎樣,而是 蒸氣的 力度 和 溫度 問題。
先看看影片吧


下面這段Video運用第2次蒸氣 打奶連拉花的效果



下面短片就是 第一轉蒸氣無力之表演,可看到30秒已無力
而且奶面的泡怎樣都打不到奶內


再來看看我多放一次蒸氣後的表現!!(即是使用第三次蒸氣來打奶)
完全是力之表現、奶面的泡非常容易打回奶內,奶的滾動如在怒海翻騰!


"放氣的程序"
開機=>橙燈熄了=>旋紐轉到蒸氣加熱=>橙燈熄了=>放出蒸氣直到部機蒸氣完全無力=>
旋紐轉到蒸氣加熱位置=>等一會直到無蒸氣排出=>旋紐轉到12點位置=>直到無蒸氣排出

重覆做2次

然後才開始沖espresso,無打奶

如果打奶泡,怎樣也處理不了,大家可試試,看看會不先放1或2次蒸氣
打奶泡會更易更穩定更有力!

5 則留言:

  1. 飛仔兄
    看完那2個連結,今天已打到比較理想的奶泡,謝謝。現在要努力練習拉花了
    [版主回覆09/22/2009 13:53:00]當你打奶泡能每次都 接近一樣的 質量(當然是指合格以上),這才是拉花成功的關建

    回覆刪除
  2. 你好, 我是新手, 選奶方面是否有要求的呢? 全脂脫脂? 是否一般在超市買到的盒裝鮮奶也可以?
    我初試用了脫脂奶, 但不知為什麼打出來的奶泡是很稀及有很大的泡泡, 而且泡泡也很鬆散的.... 怎辨呢?
    [版主回覆04/14/2010 01:05:00]要買全脂奶,想最易打,就買乜乜3.6個d奶,但我覺得奶味勁假,我自己唔鍾意飲。 先用全脂奶再試

    回覆刪除
  3. 飛仔.. 我係白痴精呀.. 有d唔係好明.. 請指教..
    開機=>橙燈熄了=>旋紐轉到蒸氣加熱=蛇仔icon?=>橙燈熄了=>放出蒸氣直到部機蒸氣完全無力=打氣至無氣出為止?=>旋紐轉到蒸氣加熱位置=>等一會直到無蒸氣排出=尼個唔係好明??=>旋紐轉到12點位置=>直到無蒸氣排出

    回覆刪除
  4. 你好...因為我都係好頭痕點解打極都打吾到奶....你可吾可以講下點扭...姐係個圖係圓點定波浪紋...因為小弟係新到不得了既手....吾該你丫
    [kai yiu回覆03/08/2012 21:59:15]嘿嘿....我跟住你做最後都得左啦...我都係4020但冇換咀...我之前係冇放氣..跟住沖咖啡點知啲咖啡出黎好似屙爛屎咁周圍都係....打奶開豆有啲力打打下冇晒力....宜家跟住你咁做最後都冇好似屙爛屎咁了
    [版主回覆03/07/2012 14:26:41]係咪都係4020?換了咀?未換打唔到
    EC155也要換咀才可
    只要令到壺奶滾動即可(不是順時針或逆時針轉圈),像波浪
    你慢慢改動奶咀位置令到會滾動即可
    奶咀大約剛接觸到奶面下3mm左右,會有sisi聲
    你睇灑d video慢慢練習即可

    回覆刪除
  5. 我部新的 Krups XP5280 打到D泡好快就好漲,等我都試下第三次先打,係唔係都要換咀先得?
    [版主回覆05/06/2012 19:51:26]當你試來試去都唔得,先考慮換咀吧。

    回覆刪除